Waarom een e-mailmarketing bureau op commissie kiezen
De meeste e-mailmarketing bureaus werken met een retainer. Je betaalt elke maand een vast bedrag, ongeacht het resultaat. Dat werkt prima voor het bureau, maar niet voor jou. Wij draaien het om: wij investeren onze tijd in jouw flows, jij betaalt alleen wanneer er omzet binnenkomt. Geen omzet, geen factuur. Zo simpel is het. Dit model dwingt ons om alleen aan webshops te werken waar we écht impact kunnen maken. Dat is geen marketingpraat, dat is een commercieel feit: als jouw flows niet converteren, hebben wij geen inkomen.















